Mesto 2014. 11. 10.

Prepad návštevnosti Pevnosti v septembri

Septembrové čísla návštevnosti komárňanskej pevnosti nás trochu prekvapili, keďže sme v porovnaní so septembrom minulého roka zaznamenali pokles návštevnosti o necelých 14% z vlaňajších 477 návštevníkov na 400 návštevníkov v roku 2014.

Plne sa tak odrazili vplyvy nezvládnutého marketingu prevádzkovateľa pevnosti v súvislosti s avizovaným natáčaním americkej produkcie v priestoroch Starej a Novej pevnosti. Pôvodné obmedzenie vstupov bolo z presunuté z 10.9. – 14.9 na nový termín 17.9. – 21.9., pričom tento informačný zmätok návštevníkov, ako i čitateľov nášho webového portálu poriadne zaskočil. Nevnímajúc samotných organizátorov marketingovej komunikácie Dní európskeho kultúrneho dedičstva 2014 a propagácie tohto zaujímavého kultúrneho projektu. Nepomohli ani predĺžené otváracie hodiny.

I napriek riadnej dávke neprofesionálnosti, ktorou prevádzkovateľ vstupov do pevnosti zaskočil našich návštevníkov, si celkový trend návštevnosti pamiatky meraný všetkými návštevníkmi v období prvých deviatich mesiacov tohto roka udržiava solídny nárast o 40,8%. Celkovo do pevnosti zavítalo do konca septembra 7781 návštevníkov oproti 5524 návštevníkom v rovnakom období minulého roka.

(visitkomarno)