Nepríjemná skúsenosť zákazníčky
Toto je skúsenosť, ktorá nám bola doručená od jedného nášho čitateľa. Ide o jeden z nedávno otvorených obchodov. Zaujímalo by nás, aké skúsenosti máte s týmto, alebo aj s inými prevádzkami vy.
Diskutujte v komentároch a nezabudnite dodržiavať základné pravidlá slušnosti. Veď sme všetci iba ľudia!
Text zákazníčky:
Na úvod: stojaci predavač pri regáloch sa o život prehrabáva v hmoždinkách. Malé, veľké. Bože, čo si to ten chlapík pri pokladni pýta, kde on má nájsť hlúpu hmoždinku a ešte aj so šróbom?
Na otázku „Prepáčte, máte tu prosím obojstranné lepiace pásky pod koberce?“ (asi som mu prerušila hmoždinkové myšlienkové pochody ;) ) ma nepríjemne zhučal: „Počkajte!“ Samé sme sa vybrali pátrať po páskach. Aj sme našli – papierová obojstranná, textilná bojstranná. Tak sme sa prehrabávali a dumali, že čo áno a čo nie.
Po čase tam nabehol ‚zamestnanec‘ v žltom tričku. Na otázku, aký je rozdiel medzi týmito dvoma páskami mi spokojne odpovedal, že odkiaľ by to mal vedieť. „Prosím, potrebujem to na podlepenie koberca.“ zamestnanec mi vysvetlil že to nieje na koberce lebo to tam nieje napísané.
A znova sme boli pri otázke: „A na čo sú tieto dve pásky, ktoré tu máte?“ Odpoveď „Neviem“ ma neuspokojila . Prosím, zavolajte mi niekoho, kto vie, čo sa tu predáva. Odpoveď „Tu nikto taký nieje, iba ja.“ HRDÁ ODPOVEĎ ZAMESTNANCA!
Spokojne mi nakoniec podal tri kotúče a šla som k pokladni. Pokladníčka chytila pásky s otázkou: „Papier máte kde?“ „No nedal mi váš kolega…“ Pravdepodobne už videla na mne, že mám dosť a nejako to nablokovala s tým, že to potom dopíše.
Nemám pocit, že to bolo jazykovou bariérou, skôr si myslím, že zamestnanec o 19. hodine ešte nedokázal pochopiť, že je predavač. Tak mi je ľúto, že konečne sme mohli mať v Komárne dobrý obchod a takto sa sám odsúdi na zánik.
Tento ‚babrák‘ úplne potlačil dobrý pocit z ochoty v oddelení kobercov.
TEXT: zákazníčka, zdroj: facebook, text bol redakčne upravený
FOTO: Ilustračné